Klachtenregeling
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over de werkwijze van de Eigen Kracht Centrale.. We stellen het op prijs als u uw klacht eerst bespreekt met degene over wie de klacht gaat. Als dit gesprek niet leidt tot een bevredigend resultaat, wordt de verantwoordelijke regiomanager of trainer bij de situatie betrokken. Deze bekijkt in samenspraak met alle betrokkenen of een oplossing mogelijk is.
Soms is het prettig een situatie eerst te bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Stuur in dat geval een e-mail naar klachten@eigen-kracht.nl of neem telefonisch contact op met mw. R. Linde: 06 – 12 04 26 81. De klachtenfunctionaris kan u helpen de klacht bij de juiste personen te beleggen.
- Een klacht wordt binnen tien werkdagen in behandeling genomen, u ontvangt daarover bericht.
- We streven er naar klachten binnen de wettelijke termijn van zes weken af te handelen. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, bijvoorbeeld omdat onderzoek nodig is, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld binnen de gestelde termijn. Tevens wordt aangegeven binnen welke termijn afhandeling wel mogelijk is.
- Klachten worden vertrouwelijk behandeld.
- Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en twee jaar bewaard.